CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 9 January 2013

This people

Salam,

Entry ke tiga hari ni. Rajin norr aku ni menaip. Sementara boleh ni. Kang hilang plak thought of the day aku ni.

Aku pernah tak suka org. Tak suka thp gaban lah. aku sampai tak leh tengok muka dia. Seb bek bukan sekelas ngn aku, so, end up aku biasa jer ngn dia.

Org kedua yg aku tak suka pun macam tu. aku tak sekelas or sebilik or seblok or sekelas ngn dia. so, aku tak lah membenci dia giler2. sebab aku tak nampak muka dia or tahu apa dia buat.

tp yg ketiga ni, tetiap hr nampak. aduyai.... Hidup udara yg sama. Bapak aku tak suka dia. Bila aku kata aku tak suka seseorg, semua benda aku tak suka. aku tak suka cara dia, cakap dia, idea dia, pakaian dia, gerak dia, buku dia, TBH semua yg berkaitan dia aku tak suka. Tak kisahlah benda baik ke buruk. Semua aku nampak buruk je.

So, setiap pagi aku akan ingtkan hati supaya jgn benci sgt. Aku selalu doa semoga Allah lembutkan hati aku n satu hari nnti aku tak lah menyampah sgt tengok muka dia, n Allah jauhkan aku dr perangai aku sama macam dia.

Aku tahu, bila kita tak suka seseorg, sebenarnya ramai je yg tak suka kita. so, i take it as normal. Cuma kengkadang tu terpikir kenapalah aku menyampah sgt ngan dia ni. Aduyai...   T_T

Takpe, aku kene diamkan je. sebab TIME will heal EVERYTHING. dah perangai dia macam tu. nak buat camne. Confirm dia pun tak suka aku. hahahaha...

Everyday, we should think positive about others. :)
 So, jgn jd macam aku.

XOXO,
Kazu

No comments:

Post a Comment