CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 12 January 2013

Random..... (^_^)~

Selamat malam semua!!

Hr ni aku cuma nak cerita pasal random things. hehehe... 
Baru lepas tengok MV SUper JUNIoR M..
SubhanAllah... indah sungguh ciptaan Allah. meh aku tepek satu gambar diorg.


(gambar dr @Lovechokyulate)

Kalau tengok diorg nye MV lg lah... aduyai, jatuh cinta aku lg buat ntah yg kali ke berapa. 
dengan tarian yg best. Individual scene pun dh buat aku cair. Nak tepek gambar MV, tp aku tak jumpa scene yg jelas semua muka diorg. 

(gambr dr sumber yg sama seperti di atas)

Bila aku tengok diorg ni, aku terpikir. Macam mana lah rupa suami aku nnti kalau aku dok tengok lelaki macam ni. yelah, aku dah setting preference utk lelaki pilihan lah kan. hahahah... Lntak ko lah. Jodoh tu kan dah di tentukan. 

Semoga aku dpt menerima jodohku dengan hati yg terbuka. 

 Aku amik gambar ni masa nak gi keje pepagi. hehehe... tengh tunggu traffic light nak jd hijau. Nampak rumput2 tu melambai-lambai di tiup angin. Pastu, nampak tak ada line lampu tu. hahaha... tak sangka dengan kamera tak canggih aku, dpt gak amik gambat line lampu tu. Lampu kete. kalau ikutkan gelap je sebenarnya. tp bila amik gambar jd cerah plak.

SubhanAllah, setiap pg bila nak gi keje aku dpt tengok kekuasaan Allah. Syukur Alhamdulillah. Allah panjgkan umur aku utk melihat kebesarannya. 

hhehehe.... ok. sambung cerita random seterusnya.

Aku ni nak cakap suka masak tu tak lah. Tp suka nak cuba benda2 yg simple. Tp selalunya mesti tak jadi. huhuhuh... takpelah, jnji sedap je nak mkn. Tp dlm bnyak2 hasil percubaan aku, aku rasa yg ni lah yg paling senang nak buat. hehehe..
Dah bnyak kali dah aku buat. Siap dah bawa gi ofis lagi. hahahaha....



Di buat pada hr yg berlainan. yg atas tu warna hijau. Aku letak perasa pendan. Yg bawah tu aku letak pewarna merah. hahahaha...
Aku suka buat benda ni. senang. Nak beli bukn main mahal. Buat sendiri lagi senang. hehehehe...
Suka2. hehehe... Nanti adik balik nak buat lagi. Pastu nanti gi umah ude pun nak buat lagi. Ude request. hahaha...


Sebenarnya yg ni adalah kek pisang. Tp tak jd. huhuhuu... Aku makan separuh je. Masa panas memang sedap. tp bila sejuk dah tak sedap sgt. huhuhuh...
Sedih. Tak macam kat kedai. huhuhuhu...
malas dah nak try buat kek pisang lagi. huhuhuh...

Ok. Habis satu lagi cerita random.

Aku nak tunjuk satu jenis makanan. sia2 lah aku amik gambar kalau tak tepek kat sini. hehehe...

Cer teka apa ni? hahahaha.... Inilah Cheese Teobokki.
(Betul ke aku eja?)

Sup dia memang sedap. Sedap kat tekak aku lah. Minum air panas. Teh Pudina. memang layan habis. (Kurgkan minum air sejuk, nanti perut buncit) hahahaha...

Portion ni aku rasa utk dua org makn pun Ok. Aku mkn sorg. hahahaha... Pastu perut macam nak meletup. Tak elok betul aku ni. Nmpak tak bijan atas makanan tu? itu kalau ikut tradisi Korea, nak tujukkan yg makanan tu belum di sentuh oleh org len. Masak dn terus hidang kat kita. hehehe...

Sedap, pedas n cheezyyyy... hehehehe...

Aku mkn kat mana? Kat The Street CAfe lah... kat USJ tak silap aku. hehehe... best. best sgt keadaan kedai pun selesa. Nanti bila adik balik, nak bawa dia mkn kat sini. hehehe... nak try mkn benda len plak. 

Nanti ada peluang aku tepek lagi gambar makan kat sana. 

Dah habis dah cerita random aku. Len kali aku cerita lagi. 

Pasal benda len plak. hehehe... 

Bukan ke ni Diari aku? hahahahaha.... 

XOXO,
Kazu.

No comments:

Post a Comment